۲۴ خرداد، ۱۳۹۰

میادین ونک، صادقیه و توپخانه مقاصد اصلی و نهایی راهپیمایی 25 خرداد/ لطفا فقط نا زیبا رویان شرکت کنند!

بعد از خواندن گزارش آقای خزعلی شرکت زیبا رویان در اعتراضات توصیه نمیشود.
از آنجا که بجز خواهران زینب و بسیج از نظر افراد سپاه، بسیج و لباس شخصی ها همه زنان زیبا میباشند، از همه خواهران زیبا و سبز خواهشمندیم در صورت شرکت در راهپیمایی خرداد با گریم و آرایش مناسب با عکس های زیر خود را شبیه سازی کنند.
این شبیه سازی موقت میباشد و در صورت اصلاح رژیم خواهران سبز میتوانند فورا به شکل اولیه برگردند. از آنجا که این تظاهرات نیز مانند 22 خرداد با "سکوت مطلق" انجام میشود امکان اعتراض در مورد دستگیری زیبارویان وجود ندارد و شرکت آنان را در این اعتراضات توصیه نمیکنیم.
شورای نگران راه سبز امید 24 خرداد 1390

مشاهدات مهدی خزعلی از تظاهرات سکوت 22 خرداد تهران

 وبلاگ drkhazali : بخشی از مشاهدات مهدی خزعلی از تظاهرات سکوت 22 خرداد تهران : ده دقیقه ای که کنار نیروهای ضد شورش برای آزادی رفیقمان ایستاده بودم، خیلی ها را دستگیر کردند، بیشتر دختران را دستگیر می کردند! من هر چه دقت کردم که ملاک دستگیری، دستگیرم شود، چیزی دستگیرم نشد! همه آرام و بی صدا حرکت می­کردند و به یکباره یکی را از میان جمع انتخاب کرده و به داخل مینی بوس هدایت می کردند، تنها ملاک، تشخیص آن نیروی ضد شورش بود، شاید هم بیشتر خوشگل ها را سوا می کردند، شوخی نمی کنم، آنچه با چشمان خود دیدم تحریر می کنم،

دختران جوان و زیبا رو را بازداشت می کردند!
شاید آنها را اسیر یا غنائم جنگی می دیدند! یا می خواستند اگر وقتی برای امر به معروف و نهی از منکر می گذارند، صرف زیبارویان شود! این واقعیت دردناکی بود که با چشمان خویش دیدم، بیگناهانی که حتی شعاری نداده بودند! شاید به خانه می رفتند، یا به مهمانی!



مقاصد راهپیمایی بیست و پنجم خرداد مشخص شد
 میادین ونک، صادقیه و توپخانه مقاصد اصلی نهایی راهپیمایی بوده و از مردم خواسته شده است تا با توجه به موفقیت و پیروزی راهپیمایی قبلی، راهپیمایی سکوت برگزار شود. کلیه خیابان‌های منتهی به این میادین مسیر راهپیمایی خواهد بود خبرنگاران سبز/سیاست: صفحه فیس‌بوکی بیست و پنج بهمن با توجه به نظرات دریافتی کاربران و کارشناسان، مقاصد راهپیمایی ۲۵ خرداد را مشخص نمود.

هیچ نظری موجود نیست: