۱۸ خرداد، ۱۳۹۰

حضور سنگین نیروهای امنیتی در اطراف دفتر سازمان ملل/چرا جلوی دفتر مرکزی سازمان ملل در وسط شهر این مراسم برگزار نشد؟

حضور سنگین نیروهای امنیتی در اطراف دفتر سازمان ملل/چرا جلوی دفتر مرکزی سازمان ملل در وسط شهر این مراسم برگزار نشد؟

امروز ۱۷ خرداد حضور سنگین نیروی پلیس - روز هفتم شهید هاله سحابی - بلوار شهرزاد ویدئو
منطقه در حالت حکومت نظامی بود رسما. تا یکی دو کیلومتر اونطرف تر پر بود از ماموران امنیتی و لباس شخصی. آقایان ! اگر فقط می خواهید رفع مسئولیت کنید و بگویید که مثلا تجمع گذاشتیم که واقعا نامردیه. می دونید هر کدوم از این اشتباهات چه هزینه ای ایجاد می کنه؟ چقدر فرصت سوزیه؟ چقدر مردم الکی بازداشت می شن؟تنها چیزی که می شد راجع به تجمع امروز گفت این است که کسانی این مکان را برای تجمع انتخاب کرده اند یا اساسا نمی دونن دارن چکار دارن می کنن یا اینکه متاسفانه عمدی تو کاره!!! کدوم عقل سلیمی می گه شما دفتر مرکزی سازمان ملل در وسط شهر تهران و در یکی از شلوغ ترین خیابان های تهران را ول کنی بچسبی بک جای پرت که حضور حداقلی هم ممکن نیست؟؟؟ امروز هر کسی که اونجا رد می شد هم بازداشت می شد.فقط برای اینکه حرفم رو همه متوجه بشن آدرس دوتا دفتر رو می زارم و ببینید مرغ پخته از انتخاب گزینه اول خنده اش نمی گیره؟؟!! 1)خیابان پاسداران، خیابان شهید گل نبی، خیابان شهید ناطق نوری، بلوار شهرزاد 2) دفتر مرکزی سازمان ملل در تهران: خیابان قائم مقام فراهانی ، نرسیده به خیابان شهید بهشتی، پلاک 185 خودتان قضاوت کنید...
دوست عزیز باهات موافقم که محل مناسبی نبود ما این مراسم به دعوت گروه های رسمی جنبش سبز نبوده . جــرس: در بیانیه شماره ٢«ستاد برگزاری بزرگداشت هفتمین روز شهادت هاله سحابی» که توسط گروهی از فعالان دانشجویی تهران تشکیل شده مجددا از حامیان جنبش و شهروندان خواسته شده است تا بعد از ظهر روز سه شنبه هفدهم خرداد ماه، روبروی دفتر سازمان ملل حضور به هم رسانده و با برافراختن نمادی سیاه و تجمع "سکوت"، آئین تعزیت ایرانی را گرامی بدارند.
دستگيري و بازداشت مردم در مراسم هفتم هاله سحابي مقابل سازمان ملل
مراسم هفتم هاله سحابی؛ سه‌شنبه هفدهم خرداد ساعت پنج مقابل دفتر سازمان ملل

پرسش مهرانگیز کار از شورای مخفی راه سبز امید: شما کیستید؟
خانم کار در مطلبی که در وب‌سایت روزآنلاین منتشر شده با اشاره به فراخوان شورای هماهنگی راه سبز امید مبنی بر دعوت مردم در راهپیمایی ۲۲ خرداد می‌نویسد: «زمانه ای است بس نامناسب (مردم را) به خیابانها فرا می خوانند و مسئولیت بزرگی را زیر نام شورائی که عضوی ندارد و اگر دارد مردم آنها را انتخاب نکرده و نمی شناسند به عهده می گیرند. البته کدام مسئولیت؟ چگونه می شود وارد حوزه مسئولیت شورائی شد که اعضای آن را نمی شناسیم و بعد هم مثل همین حالا همه زیرش می زنند و چنانچه بردی در کار باشد، تعداد اعضا از تصور ما خارج خواهد شد.»

آماده‌باش نیروهای سپاه و نیروی انتظامی برای سالگرد مراسم ۲۲ خرداد یک منبع نزدیک به حزب اعتماد ملی به خودنویس گفت که بر اساس اطلاعاتی که به‌دست آورده، نیروهای سپاه و انتظامی برای مقابله با هرگونه حرکت پیش‌بینی نشده‌ و حتی راه‌پیمایی از پیش اعلام شده روز ۲۲ خرداد در آماده‌باش به‌سر می‌برند. این منبع گفت که۱۱۰۰۰ نیروی سپاه و ۱۳۰۰۰ نیروی انتظامی در آماده‌باش ۱۰۰٪ هستند. بر همین اساس، تمامی نیروها اعم از وظیفه، کادر و نیروهای اداری در روزهای آینده «آماده» خواهند بود. از سوی دیگر گفته می‌شود که اضافه حقوق ماموران در این روز «۶ رقمی» است. اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.
نباید صرفا با این لینک ها با اطلاعات محض یکطرفه ؛ هراس به دل ها رساند ، آنها می دانند در صورت حضور تنها یک دهم ملت 25 خرداد 88 ، چه ریزشی دارند
بیانیه؛ تظاهرات 22 خرداد با دهانی باز و مشتهای گره شده
در حمایت از راهپیمایی 2 ساعته در سکوت مطلق به مناسبت 22 خرداد/ انجمن کرولالهای مقیم مریخ
در این ویدئو مردم با بستن خیابان نواب از جابجایی نیروهای سرکوبگر جلوگیری و در نهایت کنترل خیابان را به دست میگیرند.(۳۰ خرداد ۱۳۸۸)

تهمتی ناروا به سحابی های در"جمعه گردی" آقای اسماعیل نوری علاء / بهروز ستوده

دانلود کتاب 1984 نوشته ی جرج ارول
اورول به زبان فارسی

هیچ نظری موجود نیست: