۲۲ خرداد، ۱۳۹۰

اخبار تظاهرات روز ٢٢ خرداد- اولین عکس از خیابانهای تهران

اولین عکس از خیابانهای تهران
حضور پر رنگ نیروهای انتظامی و لباس شخصی در خیابانهای تهرانساعت ١٩:٣٠ به وقت تهران


دسته های مردم به صورت پراکنده حرکت اعتراضی را در پیاده روهای ولیعصر در محدوده چهار راه ولیعصر، میدان ونک، سر میرداماد آغاز شده است.
آغاز حمله نیروهای گاردی به مردم با باتوم/ مردم فرار میکنند و بعد از دقایقی دوباره به صحنه برمیگردند
جمعیت در خیابان مطهری بسیار متراکم است و ترافیک کامل قفل شده است
با افزایش درگیری ها ، به جمعیت مردم لحظه به لحظه افزوده میشود
نیروهای گارد ضد شورش و لباس شخصی مقابل پارک ساعی در تهران به راهیپیمایی سکوت مردم حمله برده اند.
به گزارش خبرنگار کلمه از این منطقه، در ساعت ۱۹:۳۰ تعدادی از ماموران گارد ضد شورش به تجمع مردم در این منطقه که بسیار پرشمارتر از سایر نقاط ولی عصر بوده ، با شوکر و باتوم تهاجم برده اند. شورای هماهنگی راه سبز امید، با صدور بیانیه ای از معترضان درخواست کرده بود که عصر امروز به مناسبت سالگرد انتخابات پرمناقشه خرداد ۸۸ در پیاده روهای خیابان ولی عصر راهپیمایی سکوت کنند. همین گزارش حاکی است حضور مردم در خیایان ولی عصر بویژه میدان ونک بیشتر شده است.

گزارش تظاهرات 22 خرداد:ماموران از زیادی جمعیت شوکه شده اند
بنا بر خبر ارسالي به صندوق كانون حمايت ازخانواده جان باختگان و بازداشتي ها ,جمعیت بسیار زیادی از مردم در ولیعصر حضور پیدا کرده است. ماموران از زیادی جمعیت شوکه شده اند. به مردم توصیه می شود در ولیعصر و ونک حضور به هم رسانند. مردم منتظرند تا 40 دقیقه دیگر که هوا تاریک می شود شعار دادن و تجمع را آغاز کنند, بنا براين خبر حضور زنان در بين جمعيت چشمگير است.

فوری: حوالی میدان تجریش نیروهای نظامی از تیراندازی هوایی برای متفرق کردن جمعیت استفاده کرده اند
خبر مربوط به تیراندازی هوایی اطراف میدان تجریش خبر اختصاصی خبر رسانی جنبش سبز است که متاسفانه پیج آنتی دیکتاتور بدون ذکر منبع آن را به نام خود کرده است. صحت این خبر تایید میشود
همین الان من با یکی از آشنایان تماس گرفتم گفت ولی عصر قیامته.مردم دسته دسته دارن به طرف ونک میرن ماشینهایی که بوق میزنند رو نگه می دارن.نیروها زیادن ولی جمعیت هم خیلی زیاده.(منبع موثق)

عکس- اولین تصاویر از خیابانهای تهران حضور پر رنگ نیروهای انتظامی و لباس شخصی در خیابانهای تهران

خبر فوری از تهران (ساعت ۶) : کاروان های موتور سوار نیروهای سرکوب و لباس شخصی در دسته های ۶۰ تا ۵۰ دستگاه موتور به بالا به طور مداوم اقدام به حرکت در خیابان ولی عصر به سمت میدان ونک ، هم اکنون ترافیک شدید در این محدوده گزارش شده. به گزارش يكي از شاهدان ماموران دختري را كه عكس موسوي را در بك گراند موبايلش گذاشته بود بازداشت كردند.
«ورود نیروی ضربت به خیابان ولی‌عصر» تهران / ساعت 17:05: (گزارش مردمی) نیروهای ضربت از کوچه بیستم خیابان وزرا‌ وارد خیابان ولی‌عصر شدند

گزارشی از مشهد - ماموران در میدان فلسطین  ساعت 17 : ماموران در میدام فلسطین جمع شدند. از صبح سراه راهنمایی تحت نظر نیروهای سپاه است. میدان پارک لباس شخصی ها درون ماشین های شخص در حاشیه پیاده رو ساعت 18 :میدان فلسطین تا سه راه راهنمایی مملو مامور اما هنوز خبری نیست.

هیچ نظری موجود نیست: