۰۴ آذر، ۱۳۹۰

جان پایک پلیسی که دانشجویان دیویس کالیفرنیا را با اسپری شیمیایی مسموم کرد+عکس یک مزدور وطنی

اول اینکه پلیس حق ورود به دانشگاه را ندارد. دوم اینکه حق استفاده از گاز اسپری علیه دانشجویانی که مسالمت آمیز در محوطه دانشگاه تحصن کرند را نداره. جلوی این خشونت ها همین الان باید ایستاد. هر کسی به هر زبان که بلده اعتراض کنه. گروه "ناشناسان" تلفن و ای میل او را در اختیار عموم گذاشتند. اینها را اگر همین امروز از جامعه جهانی طرد نکنیم، فردا اتاقهای گاز برایمان میسازند. دیگر زمان گفتن "مامور بودم و معذور" گذشته. خانواده، همسایگان و همه افرادی که این شخص را میشناسند باید بدانند این پلیس سرکوبگر از چه راهی پول در میاره. اگر جلوی سرکوب اینها را همین امروز نگیریم، فردا نوبت خودمان هست. فردا اما دیره. امروز اقدام کنیم.
در زیر فیلم مسموم کردن جوانان دانشجو. این فیلم بدستور از بالا در حال حذف شدن از سرور یوتیوب و مدیافایر و... است. اما ننگ با حذف پاک نمیشه. چهره سرکوبگران را علنی کنیم.

http://youtu.be/nkAzProrytI
http://www.mediafire.com/?16dnc2p5iv3458a - to download a copy of this video for own use.
File Removed for Violation
The email is not recognised.
Youtube/Google keep taking this down under the reason of it being "hate speech", which it is not. Use keepvid.com and download a copy, rename the file, and re-upload to your accounts. Spread this message like the plague for their attempts to censor us and protect the identities of corrupt police!
http://www.youtube.com/watch?v=nkAzProrytI&feature=youtu.be

Anonymous Message to Occupy Police *Reupload*   film
The officer who sprayed the students was UC Davis Police Lt. John Pike
Flood his cell phone at 530-979-0184.
Flood his email at, japikeiii@ucdavis.edu.
Flood his home with pizza deliveries and junk mail at 4005 Cowell Boulevard. Apartment #616. Davis, California 95618.
Flood his skype at japike3.
Flood his phones, email and mailbox to voice your anger.
Flood the campus of U.C. Davis.
Flood the streets of the world and stand up for your rights, and against injustice.

در زیر عکس یک مزدور وطنی
بسیجی میثم مسیب نیا يكي ازاراذل و اوباش+عكس
میثم مسیب نیا، عضو شورای مرکزی مجمع دفاتر فرهنگی دانشگاه علم و صنعت - هشت دی ماه، بسیج علم و صنعت با وارد کردن تعدادی لباس‌شخصی و اراذل و اوباش داخل دانشگاه، به تجمع دانشجویان سبز حمله‌ ور شده، تعداد زیادی از دانشجویان را مجروح نموده و تعدادی را هم دستگیر کرد.لباس‌شخصی‌ها با همکاری حراست با فریاد حیدر حیدر و با پاره‌های آجر و زنجیر به دانشجویان بی‌دفاع حمله‌ور شده و سر تعدادی از دانشجویان را شکاندند و به دختران دانشجو فحاشی کرده و آنها را با الفاظ رکیک مورد توهین قرار دادند.سرکردگی بسیجیهایی که از بیرون وارد شده بودند بر عهده‌ی یکی از دانشجویان بسیجی علم‌وصنعت بود که عده ای از دانشجویان او را شناسایی کردند. ايران بريفينگ

هیچ نظری موجود نیست: