۰۸ آذر، ۱۳۹۰

اظهار گه خوری رژیم ایران از حمله به سفارت. اسامی گروگانها، عکسی از اشغال اتاق کودک انگلیسی و خبرهای مرتبط

اسامی گروگان‌های سفارت خانه انگلستان اعلام شد: جان ترولتا و ساموئل ل. جکسون
طبق گزارشات تاکنون هیچ خبری از این دو گروگان در دست نیست، شایعات حاکی‌ بر آن است که احتمال دارد به دیوار خانه یکی‌ از اراذل و اوباش عرزشی آویزان شده باشند

مهر این عکس رو که حمله به اتاق یک کودک رو نشون میده حذف کرده(عکس پائین)

ابراز تاسف وزارت خارجه ایران از حمله به سفارت بریتانیا
وزارت امرو خارجه به دولت انگلستان : به خدا شرمنده، از روی اینها با ماشین نمیتونستیم رد شیم !!
ابراز تاسف وزارت امور خارجه از وقایع سفارت انگلستان خیلی خنده دار تر از این حرفها است این ابراز تاسف به این معنا است که ما به خدا میخواستیم جلوی این دانشجو!!! ها رو بگیریم ولی نشد که نشد ! متاسفانه تمام موتورسیکلتهای سیاه رنگ ضد شورش ما در حال سرویس بودند وماشینهای وانت نیروی انتظامی که ما با هاشون از رو مردم رد میشیم همه پنچر شده بودند ! بسیجی هایی هم که با کلاشینکف مردم رو میزدند رفته بودند مرخصی میمونه لباس شخصی ها مون که اونها ها نمیدونیم کدوم گوری بودند خلاصه کلام آقای انگلیس عزیز جان مادرت مار رو ببخش به خدا این تظاره کنندگان خود سر بودند!! و اصلا ما نمیدونیم چطوری باید اونها رو هم سرکوب میکردیم!! !! این نیروی های ضد شورش هم که توی این عکس میبینید مثل دو سه تا پخمه ایستادند و دارن تماشا میکنند همه رو اخراج میکنیم قول میدیم به خدا !
عکس:حمله عوامل رژيمی به سفارت انگليس
عکسهای مجله اشپیگل آلمان در مورد اتفاقات امروز در سفارت انگلیس
جالب اینجاست که این مجله تاکید می‌کنه که این عکس‌ها تاممان باید اول از سانسور حکومتی عبور میکردند . اشپیگل در زیر این عکس نوشته است. در جلوی صفی از نیروهای امنیتی یک بسیجی بسوی سفارت انگلیس سنگ پرتاب میکند.

فیلم تلویزیون روسیه و تحلیل سفارت گیری به زبان انگلیسی  RussiaToday am 29.11.2011
Little Satan Big Satan: 'Iran fears cyber wars & sabotage'
Al Jazeeraفیلم الجزایر
تحلیل علیرضا جعفرزاده در تلویزیون الجزیره
Alireza Jafarzadeh commenting on the British Embassy attack by the "students"

پاسدار کریم جلالی .. از ارازل و اوباش نیروی قدس پادگان مناجات. گفتنیها :حالا خودتو دانشجو جا میزنی و با افرادت میریزید داخل سفارت انگلیس اقلا لطف کن اون شلوار فرنچ سپاه رو دیگه پات نکن! اینقدر تابلو؟ ,


سفارت تا سفارت
شاید روزی در تاریخ بنویسند که جمهوری اسلامی با اشغال سفارت آمریکا آغاز و با اشغال سفارت انگلیس خاتمه یافت
آزاد شدن ۶ گرو‌گان- انگلیسی‌: گوه‌خوردن نمایندگان جمهوری اسلامی: سه‌ شنبه شب، سومین باره ورود مزدوران ساندیس خور به سفارت انگلیس: تصرف سفارت بریتانیا در تهران بدست طرفداران حاکمیت، گروگانگیری چند ساعته بعضی از کارمندان و خارج کردن اسناد و مدارکی از آن، اتفاقی است که نمونه مشابه آن فقط یکبار در تاریخ جمهوری اسلامی رخ داده.

میز نهار جناب سفیر انگلیس هم اشغال شد !!!  (عکس پائین)


سفارت انگلیس در ایران اشغال شد
خدا رو شکر دوباره به آرمانهای اصیل امام راحل برگشتیم...من از اول هم ایمان داشتم که برمی‌گردیم

آیا اراذل و اوباشی که امروز سفارت بریتانیا رو اشغال کردنند میشوند اصلاح طلبان سی سال دیگه!؟

آخه اونهایی که سی سال پیش سفارت آمریکا رو اشغال کردنند همین اصلاح طلبان امروز هستند!

مطمئنا بله - ولی یادت باشه تکرار تاریخ برای بار دوم کمیک است ، کما اینکه دیگه امروز همه از این حرکت انزجار نشون می دن
عکس سرنگونی پرچم جمهوری اسلامی به دست «دانشجویان» بسیجی به هنگام حمله به سفارت بریتانیا
پس از عکس معرکه‌ی رویترز(عکس پائین) از ماجرای امروز سفارت انگلستان که در آن یک بسیجی در حال حمل یک قاب عکس غنیمتی از سفارت است، اینبار بسیجی ها پس از اشغال سفارت، آخرین شاهکارشان را هم به نمایش عموم گذاشتند: بسیجیان ولایی، گویا پرچم ایران را چپه زدند .آنها که به خدمت سربازی رفته اند می دانند این یعنی چه! :)

ساعاتی پس از حمله ددمنشیانه بسیجی های جان برکف به سفارت انگلیس در ایران کانال بی بی سی فارسی بر روی ماهواره هاتبرد با پارازیت شدید مواجه شده است، همچنین سرعت وی پی ان ها هم در ایران به شدت کاهش پیدا کرده است. نه خداییش مملکته داریم؟! ساندیس خورها حمله میکنن سفارت انگلیس رو میگیرن اونوقت بی بی سی فارسی قطع میشه، وی پی ان هم که شدیدا کند شده، من موندم مگه این حمله باعث افتخار نظام نیست پس دیگه چرا اینقدر بی جنبه بازی در میارن و بی بی سی رو قطع میکنن؟
گزارش تصویری / ورود دانشجویان معترض به سفارت انگلیس

طرف نوشته: down with english! آغا خوشا به حالت بسیجیه داری؟!

یک از دانشجویان بیسجی در حال نفرین کردن زبان انگلیسی.
down with english, looooooool :D
جالبه همونم انگلیسی می نویسه :)))

Prime Minister David Cameron has made a statement following today's storming of the British Embassy in Iran by protestors
بیانیه دیوید کامرون پس از حمله به سفارت بریتانیا در ایران. دیوید کامرون دولت ایران را مسوول حمله دانست.

خبرگزاری فارس گزارش داد که دانشجويان بسيجی مهاجم به باغ قلهک بريتانيا با هشدار و برخورد نيروی انتظامی از اين محل خارج شدند. بر اساس اين گزارش، نيروی انتظامی ۱۲ تن از اين دانشجويان بسيجی مهاجم را دستگير کرد و به کلانتری‌های اطراف باغ قلهک انتقال داد. همزمان، حسين ساجدی‌ نيا، فرمانده انتظامی تهران بزرگ، اعلام کرد که تعدادی از کسانی که وارد سفارت بريتانيا شدند، توسط پليس دستگير شده اند. او اشاره ای به تعداد دستگير شدگان نکرد. اين مقام نيروی انتظامی گفت که دستگير شدگان تحويل مراجع قضايی خواهند شد.
بابا اینا دروغ میگن مثل سگ سوار ماشینشون کردن رسوندنشون دم خونه تو راه هم ساندیس واسشون خریدن

هیچ نظری موجود نیست: